وب‌نوشت احمدعلی شفیعی

نگاهی به دنیا‌ی وب و برنامه‌نویسی

وب‌نوشت احمدعلی شفیعی

نگاهی به دنیا‌ی وب و برنامه‌نویسی

وب‌نوشت احمدعلی شفیعی

احمدعلی شفیعی، در حال حاضر دانش آموز دبیرستان علامه حلی است و علاقه‌مند به برنامه‌نویسی. در حال یادگیری ابزارهای برنامه‌نویسی و علاقه‌مند به وب‌نویسی.

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

چهارشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۱، ۰۱:۱۴ ب.ظ

۲

مترسک-جبران خلیل جبران

چهارشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۱، ۰۱:۱۴ ب.ظ

از مترسکی سوال کردم:آیا از تنها ماندن در این مزرعه بیزار نشده ای ؟ پاسخم داد : در ترساندن دیگران برای من لذت به یاد ماندنی است پس من از کار خود راضی هستم و هرگز از آن بیزار نمی شوم! اندکی اندیشیدم و سپس گفتم : راست گفتی! من نیز چنین لذتی را تجربه کرده بودم! گفت : تو اشتباه می کنی! زیرا کسی نمی تواند چنین لذتی را ببرد مگر آنکه درونش مانند من با کاه پر شده باشد!!!

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۱/۰۴/۰۷
احمدعلی شفیعی

نظرات  (۲)

۲۸ تیر ۹۱ ، ۲۲:۵۳ فاطمه قنبری
 چه قدر زیبا بود
۲۲ مهر ۹۱ ، ۱۵:۲۸ مسیح کردستانی
سلام ... 
بنظر شما بلاگفا بهتر است یا بیان؟

پاسخ:
من بیان رو پیشنهاد می‌کنم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی